Informace o pracovním místě
Komunikace v AJ a NJ pro Vás není problém? Rádi se staráte o zákazníky a máte zkušenosti na obdobné pozici? Tak mi o Vás dejte vědět! Jako člen týmu zákaznického servisu budete: - komunikovat se zákazníky prostřednictvím telefonu a emailu - zpracovávat zákaznické objednávky (příjem, kontrola stavu, expedice apod.) - řešit případné reklamace a přání zákazníků - pracovat na PC (administrativa, cenové nabídky, doprava, zákaznická data aj.) - spolupracovat s ostatními odděleními - aktivně přispívat k zákaznické spokojenosti
Požadujeme
- SŠ vzdělání - komunikace v němčině a angličtině na výborné úrovni - denně ústní i písemná - NUTNOSTÍ!! - profesionállní vystupování a komunikace (email, telefon) - praxe na PC - MS Office - praxe se SAP - výhodou - aktivní přístup k řešení případných problémů - týmovost
Nabízíme
- školení a kurzy - řada zaměstnaneckých benefitů (např. 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování) - důchodové pojištění